Klacht Ziggo: Ik heb 5 jaar betaald voor Safe Online L voor niks

Klachtnummer
# 384590
Gebruiker
D. de Vos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Sinds 30 oktober 2014 sta ik actief bij Ziggo en betaal 3,95 per maand voor de Safe online L beveiligingsprogramma . Nu na bijna 5 jaar kom ik er achter dat ik die nooit gebruikt heb . Ik heb altijd gedacht dat de monteur die geinstalleerd had. Nu wordt het mij verteld dat ik die zelf had moeten installeren.

HOE kon ik iets installeren dat ik nooit ontvangen heb van Ziggo?
Ik heb Ziggo gevraagd om een terug werkende teruggaaf van die genaamde kosten en mijn verzoek werd afgekeurd. Daarom wil ik nu een klacht indienen.

De oplossing

Ziggo zou die onnodig kosten terug moeten betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?