Klacht Ziggo: Ik wil een spoed overstap naar Ziggo

Klachtnummer
# 197271
Gebruiker
WMBongaerts
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 4 weken zonder telefoon/internet verbinding met de vorige provider, kreeg ik vorige week woensdag 16/11 te horen dat mijn lopende contract kon worden opgezegd zonder kosten. Onmiddelijk nam ik contact op met Ziggo met de vraag of ik zo snel mogelijk een internet verbinding kon krihgen, Dat was geen probleem, 18/11 zou het ingaan en binnen 5 dagen zou ik mijn aansluitpakket hebben. Nu 1 week later blijkt het helemaal niet zo te gaan. ik wacht nog steeds op mijn pakket en kreeg vandaag een email dat de overstap per 16 December zou ingaan.... dat is nog eens 3 weken wachten...!
Lieve mensen help ons! Ik heb bevestiging dat het contract met de vorige provider is beeindigd per 17/11. We zijn al tv klant van Ziggo en nu willen graag zsm internet ! Waarom moeten we zolang wachten ?

De oplossing

We willen graag zsm internet ! Waarom moeten we zolang wachten ?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties