Klacht Ziggo: Ik wil van Ziggo actie om de content kwaliteit van het radio FIP signaal goed af te leveren.

M. Speet

Het signaal van radio FIP kanaal 857 komt al een paar dagen slecht door met een soort hickups. Die storing gaat zowel via de radioreceiver als de op de tv. Met de medewerker van Ziggo hebben we vastgesteld dat apparatuur in orde is maar dat het signaal gebrekkig bij Ziggo binnen zou komen. Meneer dat is uw probleem werd gezegd, i.p.v. dat zoeken we met de technische dienst even voor u uit. Nee, Ziggo zegt daar niet verantwoordelijk voor te zijn, ik zou zelf contact moeten opnemen met radio France FIP in Parijs voor de kwaliteit van de content. De vergelijking met - als de supermarkt rot fruit verkoopt moet ik naar de fruitkweker - vonden ze niet passend. Ik wel. De provider moet zorgen en voor de kwaliteit van het signaal en dat het goed wordt afgeleverd. Waar het probleem precies zit - het kan net zo goed bij de computers van Ziggo zitten - daar wilde de Ziggo medewerker niets van weten. Hij kon niets voor me doen dan alleen een melding in mijn eigen dossier schrijven, maar er wordt naar zijn zeggen verder niets mee gedaan.

Ik wil van Ziggo dat het signaal FIP radio - net als de andere radio en tv kanalen -zonder storing binnen twee weken op mijn betaalde aansluiting te ontvangen is.

Ook een klacht indienen over Ziggo?