Klacht Ziggo: Ik wil vergeten worden

Klachtnummer
# 520405
Gebruiker
G.J.H. Simons-Steinschuld
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil niet meer benaderd worden

De oplossing

Gewoon dat je gemakkelijk vergeten kunt worden. Privé en zakelijk. Je kunt een formulier invullen naar dan moet je een klantnummer invoeren. Dat heb ik niet want ik wil niets met Ziggo. Toch bellen ze steeds. Sta in het bel me niet register maar dat helpt dus ook niet. Wat je ook aangeeft geen post en niet bellen zij storen zich er niet aan. Wat een ergernis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen