Klacht Ziggo: inbox van Ziggo werkt niet sinds de fusie met upc.Ik heb tig keer gebeld.Ze zijn ondeskundig vragen veel geld

Klachtnummer
# 138607
Gebruiker
eee
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De webmail van Ziggo werkt niet sinds dat upc met Ziggo is gefuseerd.Als ik inlog kan ik geen mails lezen en verzenden.Telkens 400 bad request.Ik heb hun al tig keer gebeld.Ze lossen het op .Ze tonen zogenaamd goede wil.Maar het probleem blijft hetzelfde.Ik moest google chrome als browser proberen.Maakt niets uit zelfde probleem.Tevens wordt beweerd dat hun webmail gratis is.Dat deze niet persee hoeft te werken.
Ze weten niet waar ze mee bezig zijn .IK ADVISEER MENSEN OM NIET VOOR ZIGGO TE KIEZEN!OOK AL KRIJG JE GRATIS SPORT.ZE BELOVEN GOUDEN BERGEN!!!!!

Gewenste oplossing

ONMIDDELLIJKE OPLOSSING EN ANDERS EEN GROVE SOM GELD VOOR DE GELEDEN SCHADE!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen