Klacht Ziggo: Incompenent bedrijf

Klachtnummer
# 363275
Gebruiker
Hopeloosgedoe
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al zeker een half jaar probeer ik samen met Ziggo de automatische incasso te herstellen.
Het lukt steeds (volgens de medewerker dan), maar ik kan weer wachten op de volgende dreigementen en boetes. Het lukt ze namelijk niet!
De automatische incasso had ik ingetrokken nadat ik eerst drie weken zonder vaste telefoonlijn was (fijn met een bedrijf) en ook nog eens drie weken zonder internet. Dagelijks bellen helpt ECHT NIET.
Nu ben ik er zat van. Help!!

De oplossing

Zorgen dat de maandelijkse termijn netjes worden geïncasseerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen