Klacht Ziggo: inlog problemen die niet opgelost worden en zolang dit duurt per email de facturen veranderingen ed

Klachtnummer
# 318219
Gebruiker
D. Logtenberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben al 2,5 maanden bezig om in te loggen bij mijn ziggo met mijn bestaande acount vanaf 6juni en wat ik ook doe het wil niet.
bij ziggo zegt de ene medewerker, er is kennelijk een storing waar aan gewerkt word een ander zegt even resetten meneer of inloggegevens opvragen, maar doe je dat staat er ineens, combinatie klopt niet uw naam ww enz,dan maar een nieuw acount aanmaken weer alles invullen en dan als antwoord staat er u heeft al een acount.waar u op kunt inloggen1 dan besluiten om weer te bellen voor weer dezelfde antwoorden en als laatste antwoord u moet maar afwachten tot het goed komt.
dit gedoe is begonnen met het afsluiten van een aanbieding ziggo en vodafone voor 2jaar. over zetting van prepaid naar een abonnementsvorm.
zelfs het activeren van dit contract heeft na verschillende keren bellen,en bezoekjes aan de telefoon winkel sneek bijna 2,5 maand geduurd.het gevolg is,
ik kan geen facturen inzien kan niet het extra pakket aanzetten of wijzigen in mijn ziggo.en samenvoegen inlog vodafone en ziggo kan ook niet.het vertrouwen in ziggo is bij mij gedaald tot o!!

De oplossing

in kunnen loggen bij ziggo om mijn gegevens/facturen en pakket in te kunnen zien dit is ook een wettelijke plicht van ondernemers een factuur sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen