Opgelost door Ziggo: Internet valt weg en is traag

Di Quartiere

Al een aantal maanden hebben wij last van traag internet. Daarnaast valt het internet (zowel ethernet als wifi) continue weg. Met de klantenservice contact opgenomen (01-03-2016) en de aller vriendelijkste jongeman resette mijn modem (zelf al 2x per week moeten doen). Hij gaf mij mee, mocht dit niet baten bel dan even terug, sturen we een monteur. Vandaag keert het probleem terug, de wifi van beide laptops valt weer continue weg. Met de klantenservice gesproken en wilde met moeite een monteur langs laten komen. Hij vertelde een smoesje dat hij dit zelf ook had met een virus op zijn laptop en mocht dit het geval zijn ben ik verplicht voorrij -en monteurkosten te betalen. Toen brak mijn klomp, ik werk zelf met netwerken en infrastructuren dus ik weet heel goed wat er speelt. Met zulke smoesjes kom je geen stap verder. Monteur inmiddels ingepland voor 14 maart 2016.... twee weken geen wifi!!

Gaarne de afspraak van 14 maart 2016 naar deze week verplaatsen en nieuw modem plaatsen wegens defect. Laptops met foto's staan klaar om het probleem te laten zien.

Di Quartiere
    Via Facebook met een medewerker gesproken. Heeft direct een nieuw modem opgestuurd, inmiddels binnen en een aantal dagen in gebruik. Werk perfect! Signaalsterkte weer vol en internet is sindsdien niet meer weggevallen!

Di Quartiere

Ook een klacht indienen over Ziggo?