Opgelost door Ziggo: Internet valt weg en is traag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157737
Gebruiker
Di Quartiere
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Al een aantal maanden hebben wij last van traag internet. Daarnaast valt het internet (zowel ethernet als wifi) continue weg. Met de klantenservice contact opgenomen (01-03-2016) en de aller vriendelijkste jongeman resette mijn modem (zelf al 2x per week moeten doen). Hij gaf mij mee, mocht dit niet baten bel dan even terug, sturen we een monteur. Vandaag keert het probleem terug, de wifi van beide laptops valt weer continue weg. Met de klantenservice gesproken en wilde met moeite een monteur langs laten komen. Hij vertelde een smoesje dat hij dit zelf ook had met een virus op zijn laptop en mocht dit het geval zijn ben ik verplicht voorrij -en monteurkosten te betalen. Toen brak mijn klomp, ik werk zelf met netwerken en infrastructuren dus ik weet heel goed wat er speelt. Met zulke smoesjes kom je geen stap verder. Monteur inmiddels ingepland voor 14 maart 2016.... twee weken geen wifi!!

De oplossing

Gaarne de afspraak van 14 maart 2016 naar deze week verplaatsen en nieuw modem plaatsen wegens defect. Laptops met foto's staan klaar om het probleem te laten zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Di Quartiere
    Datum
    Via Facebook met een medewerker gesproken. Heeft direct een nieuw modem opgestuurd, inmiddels binnen en een aantal dagen in gebruik. Werk perfect! Signaalsterkte weer vol en internet is sindsdien niet meer weggevallen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Di Quartiere
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen