Klacht Ziggo: Jaarcontract

Klachtnummer
# 117474
Gebruiker
mrodma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft: Oplichterij & Communicatie stoornis?

Het contract tot 19-5-2016 is klopt niet dat het contract begon op 11-09-2012.
Reden opzeggen: Ik vind niet eerlijk dat ik geen nieuwe modem van het internet in het pakket heb gekregen ( het contract alleen voor een nieuwe modem van het internet), ik heb HD-ontvanger nooit nodig want ik heb al ci-module en HD-ontvanger is nog in de doos, Ik had gehoord van een vriend dat ik heb al glasvezel in mijn nieuwe appartement maar uit Ziggo reclame: ‘Overstappen op glasvezel is daarom niet nodig’, hoe zit dat en ik begrijp t echt niet! Ik heb allang gemerkt kabelnetwerk minder snelheid met downloads en soms traag van het browsers. Ik heb liever glasvezel dan kabelinternet. Ik heb net nieuwe geleerd van een vriend gaat over het glasvezel is heel snelheid dan kabelinternet dat ik leer het loop achter omdat ik ben doof en ik ben te laat om abonnement te annulering.

De oplossing

Ik als goede klant van Ziggo, en als Ziggo goed naam wil houden, dan wil en hoop ik dat Ziggo met mij goed gaat maken en oplossingen te vinden!
Rijoverheid: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/mogen-abonnementen-stilzwijgend-verlengd-worden.html

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen