Klacht Ziggo: Jaarcontract

mrodma

Betreft: Oplichterij & Communicatie stoornis?

Het contract tot 19-5-2016 is klopt niet dat het contract begon op 11-09-2012.
Reden opzeggen: Ik vind niet eerlijk dat ik geen nieuwe modem van het internet in het pakket heb gekregen ( het contract alleen voor een nieuwe modem van het internet), ik heb HD-ontvanger nooit nodig want ik heb al ci-module en HD-ontvanger is nog in de doos, Ik had gehoord van een vriend dat ik heb al glasvezel in mijn nieuwe appartement maar uit Ziggo reclame: ‘Overstappen op glasvezel is daarom niet nodig’, hoe zit dat en ik begrijp t echt niet! Ik heb allang gemerkt kabelnetwerk minder snelheid met downloads en soms traag van het browsers. Ik heb liever glasvezel dan kabelinternet. Ik heb net nieuwe geleerd van een vriend gaat over het glasvezel is heel snelheid dan kabelinternet dat ik leer het loop achter omdat ik ben doof en ik ben te laat om abonnement te annulering.

Ik als goede klant van Ziggo, en als Ziggo goed naam wil houden, dan wil en hoop ik dat Ziggo met mij goed gaat maken en oplossingen te vinden!
Rijoverheid: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/mogen-abonnementen-stilzwijgend-verlengd-worden.html

Ook een klacht indienen over Ziggo?