Klacht Ziggo: jarenlang ongevraagd product inrekening gebracht

Klachtnummer
# 163575
Gebruiker
e. scheffrahn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb als gevolg van storing in 2012 voor 2 maanden gratis extra kanalen aangeboden gekregen gekregen (als verzachting van lang geen TV kunnen kijken). Blijkt nu, toen ik mijn factuur eens controleerde, dat ZIGGO deze extra producten tot en met maart 2016 bij mij in rekening heeft gebracht! Geen contract, bevestiging, niets. Toen ik ZIGGO daar mee confronteerde op 21 maart weigerde ZIGGO mij hier voor te compenseren en zelfs dit als klacht in behandeling te nemen! ZIGGO neemt het initiatief mij een cadeautje te geven waarna ik er op aangesproken wordt door een call agent dat ik maar zelf had bij moeten houden dat dat product afgesloten had moeten worden.

De oplossing

Creditering van de via bestaande incasso oneigenlijk geïncasseerde kosten voor extra pakketten waar wij niet om gevraagd hebben van 2012 tot en met 29 maart 2016

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?