Klacht Ziggo: Je abonnement opfrissen? Ja 2,50 per maand meer betalen!

Klachtnummer
# 176053
Gebruiker
ESFA
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds jaren zoals eerdere klager meldde klant bij Ziggo. Heb een Ziggo Alles in 1 plus voor 57,45 per maand. In mijn Ziggo stond vermeld dat in mijn pakket Horizon tv is inbegrepen. Via een mailing wordt ik nu uitgenodigd om voor 2,50 per maand mijn abonnement op te frissen met Horizon TV. Wat een genereus aanbod aan een trouwe klant. Via de klantenservice werd ik te verstaan gegeven dat he nu eenmaal zo is. Daarop heb ik een klacht gestuurd naar Ziggo . Reactie:
Bedankt voor uw bericht van 8 juli 2016. U heeft een vraag over uw pakket.
De diensten die u noemt zijn ook diensten waar u toegang tot heeft. Het is mij helaas niet helemaal duidelijk waar de €2,50 per maand vandaan komt of welke diensten u niet ontvangt.Graag zou ik u verzoeken om even telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via ....Inmiddels is op Mijn Ziggo onder "mijn producten" Er is een fout opgetreden: Er konden geen producten gevonden worden behorende bij het opgegeven account. Chique van Ziggo

Gewenste oplossing

Leveren wat je belooft zonder meerkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen