Klacht Ziggo: kan niet gebeld worden al bijna een jaar

C.F. Konijn

mijn moeder van 81 jaar heeft een monteur aan de deur gehad en heeft haar een totaal pakket aangeboden van vaste telefonie, internet en tv. mijn moeder had KPN vaste telefonie, Ziggo tv en internet. de monteur heeft een A4 achtergelaten met de naam installatiebedrijf + een logo van Vodafone. omdat wij gelezen hadden dat Vodafone en Ziggo samen gegaan waren, heb ik Ziggo gebeld met de vraag wanneer het afgemaakt ging worden, want mijn moeder kon wel bellen maar niet gebeld worden, kwam in orde werd mij verteld. een paar dagen later wordt er een installatiepakket bij mijn moeder afgeleverd van Ziggo. gebeld ja wij hadden ons daar aangemeld en Ziggo en Vodafone zijn voor dit onderdeel niet samen gegaan. T- mobile gebeld ja dat kon niet meer teruggedraaid worden, mijn moeder moet een half jaar betalen, oke nu betaald ze aan Ziggo € 40,95 en aan T-Mobile € 41,50 samen €82,45 dat al een jaar bijna maar ze kan nog steeds niet gebeld worden. ik heb er over gebeld en gemaild, geen resultaat een schande.
geld terug storten en regelen dat mijn moeder gebeld kan worden.

dat mijn moeder zo snel mogelijk gebeld kan worden.

Ook een klacht indienen over Ziggo?