Opgelost door Ziggo: klacht over klachtafhandeling Ziggo

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 313080
Gebruiker
P. van Hulten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over mijn klachtafhandeling.
In october 2016 heb ik de eerste melding gemaakt dat mijn signaal (tv en internet) meerder keren per dag wegvalt. Oorzaak waren 2 kabelbreuken in de straat en heeft ongeveer een jaar gekost om dit op te lossen.
Ondanks de belofte dat Ziggo zou mij bellen om mijn klacht af te handelen, zit ik nog steeds te wachten op een telefoontje van (Joke) van het klachtenmanagement.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van Hulten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klacht is overgedragen naar een andere medewerkster die mijn klacht serieus nam en alles in werking gezet om eea op te lossen. Alle gemaakte kosten door Ziggo zijn kwijtgescholden. Als afsluiten heb ik netjes een financiele vergoeding gehad en een mooie bos bloemen. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk netjes afgesloten.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen