Klacht Ziggo: klant zonder services

Klachtnummer
# 361729
Gebruiker
hany salama
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ziggo komt zij afspraak niet na, since 31-12-2018 woord ik van de kasje naar de moer gestuurd, Zij sturen monturen naar ons toe maar niemand heeft ons probleem gevonden

bedrijf die zijn verantwoordelijk niet will namen en ook de klanten niet respecteren, since 31-12-2018 tot nu to geen services ook weten niet dat ik klant ben ik krijg factuur maar geen services, ik moet nu tot 13/05 zonder internet en ik mag niet mijn contract ontbinden

Gewenste oplossing

mijn contract stoppen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen