Klacht Ziggo: Klantenservice Ziggo niet bereikbaar en reageert niet

Klachtnummer
# 476492
Gebruiker
J. Boot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo is niet bereikbaar: Kantenservice wachttijden meer dan 20 minuten, maar wordt vaak na een tijd gewoon verbroken. Chat staat a dagen uit. Op invulformulier wordt niet gereageerd. Emailadres klantenservice wordt niet bekend gemaakt.

De oplossing

Contact opnemen en doen wat ze beloven. Daar je geen trackinggegevens krijgt kan ik aanvullende gegevens niet invullen helaas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen