Klacht Ziggo: Klantontvriendelijk behandeld, geen gehoor na klacht en geen medewerking tot contractovername.

Wirish Chanchal

Ziggo wilt mijn contract niet over laten nemen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb telefonisch per brief opgezegd. Zelfs een klacht ingediend, maar geen gehoor. Het contract moet op naam worden gezet van mijn vriendin.

Dat het contract wordt overgezet. En het doel is dat ik facturen met terugwerkende kracht als met per directe ingang op naam worden gezet van de nieuwe contracthouder. Alleen op deze manier kan de factuur rechtsgeldig worden gedeclareerd.

Wirish Chanchal
Nog steeds niet opgelost. Het contract staat sinds maart al op naam van mijn vriendin. Alleen kan niemand achterhalen waar het precies fout gaat, want de facturen worden nog steeds verstuurd op mijn naam. De factuur moet op naam van mijn vriendin komen. Wat een amateuristisch gedoe. Ik heb een officieel klachtbrief toegestuurd. Wij zijn inmiddels in totaal 6 maanden verder sinds dat ik hier voor het eerst contact over heb gehad met Ziggo.

Ook een klacht indienen over Ziggo?