Klacht Ziggo: Klantontvriendelijk behandeld, geen gehoor na klacht en geen medewerking tot contractovername.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436520
Gebruiker
Wirish Chanchal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo wilt mijn contract niet over laten nemen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb telefonisch per brief opgezegd. Zelfs een klacht ingediend, maar geen gehoor. Het contract moet op naam worden gezet van mijn vriendin.

De oplossing

Dat het contract wordt overgezet. En het doel is dat ik facturen met terugwerkende kracht als met per directe ingang op naam worden gezet van de nieuwe contracthouder. Alleen op deze manier kan de factuur rechtsgeldig worden gedeclareerd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wirish Chanchal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds niet opgelost. Het contract staat sinds maart al op naam van mijn vriendin. Alleen kan niemand achterhalen waar het precies fout gaat, want de facturen worden nog steeds verstuurd op mijn naam. De factuur moet op naam van mijn vriendin komen. Wat een amateuristisch gedoe. Ik heb een officieel klachtbrief toegestuurd. Wij zijn inmiddels in totaal 6 maanden verder sinds dat ik hier voor het eerst contact over heb gehad met Ziggo.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ziggo?