Opgelost door Ziggo: Kosten onterecht in rekening gebracht

content Opgelost
# 193818
Sjtienuh

Op 12 september jl ben ik een nieuw contract aangegaan met ziggo. Hiermee ben ik overgestapt naar de nieuwe soort contracten bij ziggo. Tijdens dit gesprek afgesproken dat ik 3 maanden 34,95 betaal en een CI+ module kostenloos kreeg . Verder zouden er geen enkele kosten in rekening worden gebracht. Dit heb ik tevens herhaald tijdens dit gesprek. Mij werd duidelijk gemaak dat dit zo ging gebeuren. Nu kreeg ik gisteren de factuur over oktober en bleek dat er opeens toch kosten in rekening werden gebracht voor de activatie. Deze bedragen €17,50. Tevens werd er ook nog een klein bedrag in rekening gebracht voor de CI+ mudule.
Ik ben het hier dan natuurlijk ook niet mee eens dat er op deze manier omgegaan wordt met klanten. Vandaag telefonisch contact gehad met een surinaamse dame bij de klanten service en gaf aan niks voor mij te betekenen.

Crediteren van de onterechte kosten van de activatie en de CI+ module daar mij telefonisch is toegezegd dat er geen andere kosten in rekening werden gebracht. Mocht dit niet gedaan worden zal ik deze transactie storneren totdat het is opgelost en daarna handmatig weer betalen.

Sjtienuh
Kosten retour gekregen

Ook een klacht indienen over Ziggo?