Klacht Ziggo: kreeg geen nieuw kastje mediabox

Klachtnummer
# 390250
Gebruiker
COL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na meerdere keren gebeld te hebben met ziggo om te vragen voor een nieuw mediaboxkastje wat echt vervangen moest worden na 12 jaar ivm blokken,stilstaand beeld ,erg sloom,kon amper nog tv kijken , kreeg ik geen medewerking en dus ook geen nieuw kastje,wat echt te bespottelijk voor woorden is,want monteur was al geweest om nieuwe kabels te vervangen maar mocht niet baten,probleem was het verouderd kastje,maar dus niks,alleen als ik 20 euro zou betalen wilden ze er over nadenken,dus ze zijn nu een klant kwijt en overgestapt naar kpn en nog eens 30 euro minder betalen per maand,dag ziggo tot nooit

Gewenste oplossing

laatste maand niet hoeven te betalen want heb geen tv kunnen kijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen