Klacht Ziggo: Lang wachten op de monteur

Klachtnummer
# 186417
Gebruiker
Wim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag 20-9 geen telefoon internet en tv moeten maar liefs 9 dagen wachten op een monteur de kinderen hebben internet nodig voor school in welk tijdperk leeft ziggo om hun klanten zo te behandelen gewoon schandalig totaal GEEN SERVICE
Dit is al de 2 keer binnen een half jaar

De oplossing

Oplossen binnen afzienbare tijd want dit kan toch echt niet
En compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen