Klacht Ziggo: Lang wachten voordat monteur komt

Klachtnummer
# 343460
Gebruiker
Gebruiker1547199515
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op woendag 9-1 gebeld dat we geen tv, televisie en telefoon meer hebben. Blijkt dat er geen signaal binnen komt bij ons. We hebben mondeling een afspraak voor de monteur gemaakt op 11-1. Staat er in de bevestiging 14-11. Hiervoor op 10-1 weer gebeld met Ziggo. Ze kunnen niet eerder komen dan 14-1, maar om te kijken of de afspraak eerder kan dient de afspraak van 14-1 eruit gehaald te worden. Er blijkt geen eerder mogelijkheid te zijn om monteur te sturen, maar de afspraak van 14-1 is nu vergeven en het wordt nu 15-1. Nu moet ik 7 dagen zonder tv, internet en telefoon zitten! In het digitale tijdperk van 2019 is dit absoluut geen service!

De oplossing

dat mijn klacht binnen 2 dagen opgelost wordt vanaf moment van de klacht dus vanaf 9-1!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen