Klacht Ziggo: Leugens, niet houden aan gemaakte afspraken, sturen mij een jaarcontract per mail zonder toestemming

Mell

- Houdt zich niet aan gemaakte afspraken
- Ik zou alle beloften op papier ontvangen via mail maar heb niets ontvangen
- Sturen mij een nieuwe jaarcontract per mail zonder mijn toestemming
- Willen mij een boete opleggen als ik stop met het contract
- Maakt gat in mijn muur en weigert de verantwoordelijkheid op zich te nemen het gat te dichten, Schuiven het op mij
- Slechte ontvangst netwerk, inclusief steeds wegvallen van de wifi
- Geeft mij cadeautjes waarvoor ik niet hoefde te betalen. De cadeautjes ontving ik omdat ik 1jaar lang slechte ervaring had met hun. Ik krijg plots te horen dat ik betaal voor alles wat ik ontvangen heb
- Op grond van al deze leugens en niet gehouden aan afspraken van ziggo uit wil ik opstappen. Ziggo bedreigt met opstapkosten welke ik weiger te betalen. Want ziggo heeft zich niet aan hun afspraken gehouden. Zij hebben mij de afspraken niet per mail gestuurd. Tevens hebben zij mij een contract via mail gestuurd waar ik NIET van op de hoogte was

Ik wil weg bij ziggo en niks meer met hun te maken hebben. Ik haat dat bedrijf verschrikkelijk. Zij MOETEN ervoor zorgen dat het contract per direct wordt stopgezet want zij hebben mij niet op de hoogte gebracht van een nieuwe jaarcontract. Doordat zij mij een jaar lang ZEER SLECHTE diensten hebben bezorgd, gaten hebben geboord in mijn muur zonder het zelf te dichten, nieuwe apparatuur voor mij opstuurt als cadeau waarvoor ik plotseling moet betalen, zich niet houden aan gemaakte afspraken, mij de gemaakte afspraken met de beloften van ziggo per mail zouden toesturen, wat ze niet gedaan hebben, wil ik weg van ziggo. Zij vroegen mij hun nog een kans te geven om mij te tonen dat ze ook goede diensten kunnen leveren. Ik zou NIET vast komen te zitten aan een contract. Ik zou gewoon maandelijks kunnen opzeggen, omdat mijn oude contract verliep in september 2019. Als ik ze maar een kans kon geven hetgeen ik gedaan heb. Nu hoor ik dat ik een jaarcontract bij hun heb buiten mijn toestemming

Ook een klacht indienen over Ziggo?