Klacht Ziggo: Los dit maar op!

Prd

Dit klacht is namens mijn ouders.

Mijn ouders staan onder bewind. Ziggo heeft nu de prijzen verhoogt zonder dit aan te geven of te melden. Vervolgens lopen de kosten steeds op wat ook niet gecommuniceerd word zowel aan de klant als de bewindvoerder. Dit actie van hun heeft gelijd tot 3 x afsluitkosten zonder enige melding naar bewindvoerder waardoor mijn ouders hier de dupe van zijn. Nu nogmaals een brief met achterstand van betaling en weer afsluitkosten indien dit niet betaald word...4e x nu.

De bewindvoerder van mn ouders hebben dit ook aangegeven en kosten worden ook maandelijks door hun betaald. dus van waar deze achterstand??

Verder heeft ziggo een prijswijziging doorgevoerd zonder dit te melden aan de klanten. Omdat dit nooit eerder gemeld is eis ik dat ze het verschil van de prijs nu terugbetalen aan mn ouder. i.v.m geen communicatie naar de klant over een wijziging in het abonnement. Conform jullie eigen algemene voorwaarden 7.3!

Ook heeft dit gelijd tot 4x afsluitkosten van 25euro. Ik eis dat dit ook onmiddelijk hersteld word door dit ook terug te betalen aan mn ouders (100 euro).

Verder hebben mn ouders ook technische problemen gehad met jullie verbinding waarvoor ze nooit ewn compensatie hebben ontvangen. Ik eis ook dat dit onmiddelijk word aangevraagd voor mijn ouders.

Aangezien jullie kunnen drijgen met brieven en incasso kosten, geef ik jullie een termijn van 5 dagen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Indien dit niet word gedaan, zal ik hier verdere acties op ondernemen, wat jullie behoorlijk veel imago schade zal opleveren.

Ik werk samen met geschillencommisie en radar. Dus dit is nu ook al aan hun doorgegeven. Wanneer dit binnen het gestelde termijn is opgelost zal ik deze meldingen terugtrekken.

Indien dit niet word gedaan zal ik dit laten escaleren en mogelijk nogmaals een issue van laten maken zoals destijd met het overstap van online.nl naar ziggo via radar/kassa. Zal weer leuk worden hoe jullie nogmaals belachlijk gemaakt worden op tv.

compenatie en creditatie van hun fouten zo snel mogelijk en telefonisch contact.