Klacht Ziggo: Losse beloftes

Klachtnummer
# 304036
Gebruiker
Haantje50
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb regelmatig klachten over ziggo het meest voorkomende antwoord is dan dat het aan mijn coax kabel ligt deze heb ik al paar keer vervangen maar problemen zijn dan van tijdelijke aard.
Vandaag maar eens wat foto’s genomen van de bekabeling van ziggo ( waar hun verantwoordelijk voor zijn ) zijn deze van superieure kwaliteit en gaan deze een mensenleven mee ! Zovaak gemeld en beloofd dat dit vervangen zou worden !! We zijn 6 jaar verder en dit is nog steeds de bekabeling van ziggo naar het aansluiting in het huis !!

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen