Klacht Ziggo: Machtsmisbruik en dreigementen na niet betalen van een onjuiste factuur.

Klachtnummer
# 342601
Gebruiker
K.C.M. van Erve
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dat foutieve facturen eerst betaald moeten worden en later worden verrekend.
Dat ze blijkbaar een systeem hebben dat niet deugd waardoor ze lopende facturen niet kunnen aanpassen.
Dat ze hun macht misbruiken door meteen te gaan dreigen met extra kosten en/of afsluiting terwijl ze zelf een onjuiste factuur versturen.
Dat deze manier van werken al meer dan 10 jaar wordt toegepast. Ziggo wil dit dus niet oplossen!

Gewenste oplossing

Zorgen dat facturen kloppen op het moment dat ze betaald moeten worden en niet achteraf de foutieve factuur verrekenen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen