Klacht Ziggo: Mediabox wordt niet aangesloten.

Klachtnummer
# 432223
Gebruiker
paolo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wacht al drie dagen op aansluiting door Ziggo.Na omwisseling van mediaboxen.
Krijg de ene na de andere vriendelijke onbenul aan de telefoon die me eerst een hoop instructies geven en dan moet concluderen dat het probleem bij hen is. Vervolgens wordt er een interne opdracht verstrekt en gebeurt er niets.

De oplossing

Mediabox next aansluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen