Klacht Ziggo: Mediaboxen werken niet naar behoren

Klachtnummer
# 184924
Gebruiker
O.E.M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 mediaboxen van ziggo die met elkaar verbonden zouden moeten zijn. Vanaf het 1e moment wordt deze verbinding regelmatig verbroken, vooral na werkzaamheden. Wanneer ik probeer de verbinding te herstellen krijg je foutmelding na foutmelding. Volgens ziggo moet ik de fabrieksinstellingen terugzetten, steeds weer. De mediaboxen worden ook abnormaal heet. In de winkel konden ze niets betekenen. Dus maar bellen. Een vriendelijke dame, die niets kan betekenen zegt dat ze een monteur gaat bestellen. Ik geef aan dat ik een nieuw apparaat wil en dat ik anders de extra mediabox zal opzeggen. Na een 5-tal minuten krijg ik te horen dat er een storing is en dat er helemaal geen monteur of toezeggingen gedaan kunnen worden. Zij krijgt een melding, maar op de site er geen storingen genoemd staan, nu is ineens een interne storing. Zij wil mij best helpen door mij terug te bellen, ipv ik ziggo!, dat duurt 48 uur of langer. En of ik zelf wil bijhouden hoe lang het gaat duren.

De oplossing

Ik wil de extra mediabox van de factuur af ( zou toch niet zo moeilijkmoeten zijn om bij het aanmaken van de factuur de extra mediabox op nul te zetten maar misschien schat ik de administratieve medewerkers van ziggo hoger in dan ziggo zelf) voor de duratie van de klachten.
En een nieuwe extra mediabox of gebruik kunnen maken van een smartcard met de, nog in mijn bezit zijnde, werkende voorganger van de mediabox.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen