Klacht Ziggo: Meerdere keren geblokkeerde diensten.

Klachtnummer
# 529935
Gebruiker
XCJ
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik werd eerder deze maand plotseling afgesloten. Ik vond dat al vreemd, vooral omdat ik nooit een brief of mail heb gekregen dat er iets open stond. Ik liet dit nachecken bij het webcare team, en toen werd er gezegd dat het ging om een fout en dat de blokkade er zsm afgehaald zou worden. Dit is gebeurd. Nu, enkele weken later, gebeurde het weer. Heel vervelend, dus weer naar de klantenservice. En toevallig had ik dit keer iemand die er helemaal geen zin in had. Verzon allemaal verhalen over mijn case, zonder te lezen wat ik zei, of te onderzoeken wat er eerder is besproken. Wat mij heel KWAAD heeft gemaakt is dat de medewerker zo bijdehand is geweest, om op mijn PUBLIEKE PRIVÉ tweet op een bijgoocheme toon te reageren. Dat was voor mij de druppel. Ik ben altijd tevreden geweest over de ziggo KS, maar op deze manier wil ik niet eens klant zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil geholpen worden op een normale manier en op een normale toon. Dit pik ik absoluut niet. Heb als oud webcare medewerker alle begrip voor iedereen, maar er is een grens. En deze persoon heeft de grens overschreden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen