Klacht Ziggo: Meestal/vaak geen internet via wifi op onze samsung telefoons.

Klachtnummer
# 296114
Gebruiker
José van Elst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen/soms internet via wifi sinds ons nieuwe modem (connectbox). Dit heeft niet te maken met de verbinding want die is goed, een stuk beter als ons oude cisco modem. De telefoons geven aan dat de verbinding goed en sterk is.

De oplossing

De gewenste oplossing lijkt ziggo niet te kunnen geven. Hierover al meerdere keren telefonisch contact gehad. Als wij hiervoor een monteur willen laten komen zijn de kosten voor onszelf (€40,00) maar waarschijnlijk zal dit geen oplossing zijn omdat ziggo op afstand geen problemen ziet dus de monteur waarschijnlijk ook niet. Als oplossing geven zei wel dat wij een accespoint zouden kunnen aanschaffen (€30,00 incl. monteur voor eigen kosten). Dit zou een mogelijke oplossing kunnen zijn maar waarom moet de klant daarvoor betalen??? Wij betalen al € 90,00 per maand aan abonnementskosten! Wij ervaren deze problemen op onze samsung galaxy s3, s4, s7 en s8. Als we ergens internetten via wifi geeft dat geen problemen behalve bij onszelf thuis. Als gewenste oplossing zien wij dat ziggo de kosten op zich neemt om ons toch van internet via wifi te voorzien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen