Klacht Ziggo: MISBRUIK!

Mevrouw

Ik heb bij ziggo 9e mei een bestelling gedaan voor internet aan sluiting 4 maanden met korting van 39 euro . De modem is bij mij 12 mei binnen gekomen de monteur is 14e mei bij me langs geweest voor internet aan te sluiten. Ik heb 14 dagen bedenkt tijd en ik heb de 25e mei op gezegd. Ik rijg nu 3 rekeningen 1 van 63,15 daarna 492,99 en dan nog eens van 536,59. Ik heb hier al paar keer over gebeld en er word heel laks gereageerd van dat is de fout van de systeem is maar word elke maand overspoeld met papieren dat ik moet betalen. Terwijl ik netjes optijd hebt afgezegd en er ook email bewijs van heb dat ik ook echt de 25e mei op gezegd heb. Dus ben er ook niet te laat mee geweest.

Ik wil dat jullie me uit de systeem halen en jullie me geen herinnering meer sturen en ook geen betalingen

Ook een klacht indienen over Ziggo?