Klacht Ziggo: misleid bij aansluiting abonement, werd net verteld dat je geen zichttermijn had!!

Klachtnummer
# 338362
Gebruiker
noureddin!!
Datum
0 reacties

Details

Klacht

beste mensen, ik ben een tijdje terug gebeld voor een abonnement internet zakelijk met tv mediabox. De mvr deed haar best om mij te overtuigen dat ik het moest doen en dat het goedkoper was en dat er overal in het huis internet bereik zak hebben. Ik ben zelf zzp-er vandaar zakelijk. Maar ze heeft niet bij vermeld als ik er af van zie dat je geen zichttermijn hebt bij zakelijk. Voor mij is dit nieuw! Ik wist zelf wel dat je bij de meeste een zichttermijn had. Ik krijg dus de starters pakket en de m monteur zou langs komen vandaag 14 december. Monteur is geweest blijkt dat er een coax kabel doorgetrokken moet worden. Dat kost nog meer kosten, zag er van af. Ik bel ze op krijg leuk te horen omdat hey een zakelijk abonnement is zit je er 1 jaar aan vast. Wat is dit als ik dit had geweten had ik nooit ja gezegd vooral als je ergens aan vast zit. Kunnen jullie wat voor mij betekenen. In de mails dat ik had gekregen was ook niet duidelijk over de zichttermijn ik ging ervan uit dat het overal 2 weken geldt. Als ik zelf opzeg moet ik 1 jaar betalen wat is dit voor bedrijf. Ik hoop echt dat u wat voor mij kan betekenen vriendelijke groeten salima

Gewenste oplossing

Dat jullie contact opnemen met de bedrijf over deze voorval anders via sociaal media.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen