Klacht Ziggo: Misleiding

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 415499
Gebruiker
J.J.A. Lauwers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds 24 december mijn mobiele abonnement verhuist van KPN naar Vodafone. Ziggo adverteert dat je een extra TV zender erbij krijgt als je ook klant bent bij Vodafone. De letterlijke tekst op de website van Ziggo is:

Combineer Ziggo met Vodafone
Dan krijg je:

Extra korting op je abonnement Dubbele data Een tv-pakket zoals Ziggo Sport Totaal

Omdat ik niets merkte van een extra TV zender de chat van Ziggo opgezocht en ik kreeg te lezen dat een extra TV zender alleen wordt gegeven indien je een TV met smartcard hebt.

Ik noem dat bedrog. Voor mij was die aanbieding van Vodafone/Ziggo één van de redenen om mijn mobiele abonnement te verhuizen van KPN naar Vodafone. Zonder dat extra TV pakket was er geen reden voor mij om te verhuizen.
Kortom, mijn klacht is dat ZIGGO zulke essentiële informatie zou moeten vermelden bij aanbiedingen. Ik vind het ontbreken van die informatie consumenten bedrog.

De oplossing

Mij op een andere wijze compenseren. Ze beloven een extra TV zender maar geven dat niet. Dan maar iets anders.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.J.A. Lauwers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen