Klacht Ziggo: Misleiding

J.J.A. Lauwers

Ik heb sinds 24 december mijn mobiele abonnement verhuist van KPN naar Vodafone. Ziggo adverteert dat je een extra TV zender erbij krijgt als je ook klant bent bij Vodafone. De letterlijke tekst op de website van Ziggo is:

Combineer Ziggo met Vodafone
Dan krijg je:

Extra korting op je abonnement Dubbele data Een tv-pakket zoals Ziggo Sport Totaal

Omdat ik niets merkte van een extra TV zender de chat van Ziggo opgezocht en ik kreeg te lezen dat een extra TV zender alleen wordt gegeven indien je een TV met smartcard hebt.

Ik noem dat bedrog. Voor mij was die aanbieding van Vodafone/Ziggo één van de redenen om mijn mobiele abonnement te verhuizen van KPN naar Vodafone. Zonder dat extra TV pakket was er geen reden voor mij om te verhuizen.
Kortom, mijn klacht is dat ZIGGO zulke essentiële informatie zou moeten vermelden bij aanbiedingen. Ik vind het ontbreken van die informatie consumenten bedrog.

Mij op een andere wijze compenseren. Ze beloven een extra TV zender maar geven dat niet. Dan maar iets anders.

J.J.A. Lauwers
Geen

Ook een klacht indienen over Ziggo?