Klacht Ziggo: Mobiel abonnement per abuis door Ziggo geinactiveerd

Roelex

Mobiel sim only abonnement van Ziggo afgesloten in december. 1 extra sim kaart opgevraagd, per abuis 2 extra door Ziggo geleverd. Deze moest dus weer worden geannuleerd, echter nu 1 week geleden door Ziggo hele abonnement geannuleerd. In beide gevallen overigens Ziggo gewaarschuwd dat bovenstaande ging gebeuren. Dit heeft dus niets uitgehaald. Elke dag tel contact met helpdesk Ziggo: steeds wordt beloofd dat het wordt opgelost, nog steeds niet gebeurt. Geen antwoord op wat de oorzaak is en geen antwoord op wanneer het opgelost wordt. Bovendien elke keer opnieuw weer het hele verhaal uitleggen aan weer een andere medewerker, die er vervolgens niets mee kan. Moet mobiel bereikbaar zijn vanwege bereikbaarheidsdiensten voor mijn werk. Bovendien hebben we geen vaste telefoon. Ziggo blijft in gebreke voor te leveren diensten. Ben nu genoodzaakt alternatief te regelen voor onze mobiele telefoons waarvoor ik kosten zal verhalen op ziggo.Bovendien noggeen reactie op klacht ingediend bij Zigg

Ik wil dat het abonnement z.s.m. weer wordt geactiveerd. Ik wil dat er een vast persooon komt die dit op zich gaat nemen en dat deze persoon ook met ons contact onderhoud over wat het probleem is en wanneer het wordt opgelost. Ik wil minimaal de reeds toegezegde compensatie van 1 maand gratis abonnement (bovenop de maand gratis die al in de aanbieding zat) ontvangen en uiteraard dat er geen kosten worden gerekend voor de tijd dat het abonnement inactief was. Daarnaast wil ik een vergoeding ontvangen voor de bedragen die wij moeten uitgeven aan pre-paid kaarten en beltegoed in de periode dat het abonnement inactief was.

Ook een klacht indienen over Ziggo?