Klacht Ziggo: Modem niet bezorgd

Klachtnummer
# 130405
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Een maand geleden internet en bellen besteld.
Afgelopen donderdag zou het geactiveerd worden. Het oude telefoonabonnement liep ook donderdag af.
Maandag nog gebeld dat er geen modem was en er is toen verzekerd dat het op tijd zou worden bezorgd.
Donderdag is er geen modem gekomen. Volgens Ziggo kwam dit omdat het bij PostNL er druk was. Het modem zou nu vrijdag bezorgd worden. Later kreeg ik een track and trace nummer. Daaruit (en na navraag bij PostNL) bleek dat ze het daar nog niet hadden ontvangen. Ik ben dus gewoon voorgelogen door Ziggo. Nu is de bezorgdatum verschoven naar zaterdag, maar PostNL heeft het nog steeds niet.

De oplossing

Een modem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen