Klacht Ziggo: Modem/router reset bij meerdere gebruikers.

Klachtnummer
# 442176
Gebruiker
J.M.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al geruime tijd reset mijn modem/router wanneer 3-4 gebruikers gebruik maken van internet. Wanneer er slechts 2 gebruikers zijn geen problemen. Inmiddels 4 keer contact opgenomen met Ziggo, lange wachttijden, halve oplossingen (U krijgt een nieuw kabeltje. Heeft u de modem al een gereset? Er komt binnenkort een monteur langs bij u in de wijk voor onderhoud, wacht u daar nog even op. We kunnen u geen nieuwe modem sturen zonder dat er een monteur naar gekeken heeft maar we kunnen geen monteur sturen i.v.m. corona)
Kortom telkens met een ander kluitje het riet in. Krijg zelfs het verwijt dat het mijn eigen schuld is omdat ik te lang heb gewacht met opnieuw bellen voor dezelfde storing...(inmiddels 4 keer!)
Waardeloze klantenservice, nooit in één keer de gepaste oplossing.
Helpdesk kan niks, mag niks en nog erger, laat het gevoel achter dat het ze ook niets interesseert.

De oplossing

Ontzorgen. Dat is een woord wat Ziggo niet in het vocabulaire heeft staan. Overal een excuus voor, waar ik niets mee kan. Ik wil een oplossing! Niet zo moeilijk. Leer eens meedenken met de behoefte van de klant en zet de behoefte van Ziggo eens op de 2e plaats!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen