Klacht Ziggo: Modem/router reset bij meerdere gebruikers.

J.M.

Al geruime tijd reset mijn modem/router wanneer 3-4 gebruikers gebruik maken van internet. Wanneer er slechts 2 gebruikers zijn geen problemen. Inmiddels 4 keer contact opgenomen met Ziggo, lange wachttijden, halve oplossingen (U krijgt een nieuw kabeltje. Heeft u de modem al een gereset? Er komt binnenkort een monteur langs bij u in de wijk voor onderhoud, wacht u daar nog even op. We kunnen u geen nieuwe modem sturen zonder dat er een monteur naar gekeken heeft maar we kunnen geen monteur sturen i.v.m. corona)
Kortom telkens met een ander kluitje het riet in. Krijg zelfs het verwijt dat het mijn eigen schuld is omdat ik te lang heb gewacht met opnieuw bellen voor dezelfde storing...(inmiddels 4 keer!)
Waardeloze klantenservice, nooit in één keer de gepaste oplossing.
Helpdesk kan niks, mag niks en nog erger, laat het gevoel achter dat het ze ook niets interesseert.

Ontzorgen. Dat is een woord wat Ziggo niet in het vocabulaire heeft staan. Overal een excuus voor, waar ik niets mee kan. Ik wil een oplossing! Niet zo moeilijk. Leer eens meedenken met de behoefte van de klant en zet de behoefte van Ziggo eens op de 2e plaats!

Ook een klacht indienen over Ziggo?