Klacht Ziggo: Monteur daagde niet op

Klachtnummer
# 142375
Gebruiker
Adriaan Strydom
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag tussen 08:00 en 13:00 afspraak met monteur gehad. 13:15 ziggo gebeld om te achterhalen wat er aan de hand is. Geen uitleg kon worden gegeven maar is voorgesteld dat ik no half uur de tijd moet geven. Om 14:00 weer gebeld. Deze keer werd er gezegd dat monteur afgebeld heeft.
Dit allemaal erg vervelden want:
1. Heb alleen maar toestemming van manager om halve dag vrij te nemen.
2. Rest van de dag op eigen onkosten (ik word per uur betaald)

De oplossing

Vergoeding voor de tijd wat ik niet kan declareren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen