Klacht Ziggo: monteur komt niet opdagen

jantrix

Alles in 1 pakket besteld. Zes (!) weken geleden afspraak gemaakt dat vandaag een monteur tussen 12 en 18 uur zou langs komen. Heb een vrije middag hiervoor moeten opnemen. Na telefoontje van mij aan Ziggo blijkt dat er een "misverstand" is. Werd zeer slecht geholpen. Moet nu weer een afspraak maken. Ik kan morgen of woensdag maar dan kan de monteur niet volgens Ziggo . Moet nu wachten tot 5 september en weer een dagdeel vrij nemen. Een preciesere tijd dan tussen 8 en 13 uur kon men niet geven . Heb de neiging om naar mijn oude provider te gaan.

Jan de Niet
2717GM 14
079 3514582

ik wil goed behandeld worden! Waarom geen monteur op dinsdag of woensdag wanneer ik nog kan. Moet me weer schikken naar Ziggo, terwijl ik de fout niet gemaakt heb en dacht alles goed geregeld te hebben. Alles in 1 pakket is trouwens zaterdag wel afgeleverd.......hier snap ik dus niks van !

Ook een klacht indienen over Ziggo?