Klacht Ziggo: monteur komt niet opdagen

Klachtnummer
# 33041
Gebruiker
jantrix
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Alles in 1 pakket besteld. Zes (!) weken geleden afspraak gemaakt dat vandaag een monteur tussen 12 en 18 uur zou langs komen. Heb een vrije middag hiervoor moeten opnemen. Na telefoontje van mij aan Ziggo blijkt dat er een "misverstand" is. Werd zeer slecht geholpen. Moet nu weer een afspraak maken. Ik kan morgen of woensdag maar dan kan de monteur niet volgens Ziggo . Moet nu wachten tot 5 september en weer een dagdeel vrij nemen. Een preciesere tijd dan tussen 8 en 13 uur kon men niet geven . Heb de neiging om naar mijn oude provider te gaan.

Jan de Niet
2717GM 14
079 3514582

De oplossing

ik wil goed behandeld worden! Waarom geen monteur op dinsdag of woensdag wanneer ik nog kan. Moet me weer schikken naar Ziggo, terwijl ik de fout niet gemaakt heb en dacht alles goed geregeld te hebben. Alles in 1 pakket is trouwens zaterdag wel afgeleverd.......hier snap ik dus niks van !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen