Klacht Ziggo: Monteur van Ziggo bedreigt mensen met beperking met een mes in eigen huis.

Yenro

Sinds we Ziggo als provider hebben en een nieuwe Next-box hebben zijn er meerdere problemen. Hiervoor is opnieuw een Ziggomonteur geweest. We stelden on voor, net als de monteur. Ziggo had ons beloofd dat de monteur niet weg zou gaan, voordat het probleem opgelost is. Mijn vriend en ik praatten toen met de monteur. Ik ben niet zo technisch dus ik wist ook niet waar ze het over hadden. De monteur kon het probleem niet oplossen en wilde weg. Mijn vriend stond in de deuropening en vroeg netjes of de monteur ziggo wilde bellen. Monteur zei dat mijn vriend niet zo bijdehand moest doen. Daarna zei de monteur donder op, waarop de monteur een mes trok. Mijn vriend zei ga je me bedreigen met een mes? Het is dat mijn vriend opzij stapte anders was hij gestoken. Mijn vriend en ik hebben beide een beperking. Zojuist kreeg mijn vriend een factuur binnen van 50 euro. Zigo heeft beweerd dat er apparaten en installaties zijn verricht. Het enige wat de monteur deed was mijn vriend bedreigen. Hij heeft helemaal niets aan het probleem gedaan. Hij heeft alleen mijn vriend bedreigd. Wij gaan niet akkoord met een factuur voor bedreiging en ook niet met een factuur waarop is gelogen. Er is ook een getuige bij naast mij die alles heeft gezien.

Medewerker ontslaan op staande voet en kwijtschelding van de factuur. Daarnaast een schadevergoeding voor het niet goed functioneren van de nextbox.

Ook een klacht indienen over Ziggo?