Klacht Ziggo: Monteursdiensten onjuist uitgevoerd, maar Ziggo wil de kosten niet volledig crediteren

Klachtnummer
# 359737
Gebruiker
WillemKnowsBest
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In onze nieuwbouwwoning hebben wij in de woonkamer afgemonteerde UTP-aansluitingen in de muur. Deze aansluitingen moeten in de meterkast nog van een RJ45 stekker voorzien worden, die vervolgens in het modem geprikt kan worden. Als jarenlange klant van Ziggo hebben wij bij de installatie van ons modem ervoor gekozen dat de monteur vier van deze UTP-kabels voorziet van de stekker. Hier hebben wij EUR 30,- voor betaald.

Nu wij de apparaten willen aansluiten blijkt dat de stekkers verkeerd zijn gemonteerd, waardoor de kabels niet werken. Dit hebben wij zojuist zelf hersteld, maar wij willen de EUR 30,- wel gecrediteerd zien. Wij hebben Ziggo gebeld en zij willen ons met de helft tegemoet zien. Dit vinden wij een raar voorstel, want de diensten zijn 100% verkeerd uitgevoerd. Derhalve willen wij het volledige bedrag gecrediteerd zien, maar dat wil Ziggo niet.

De oplossing

Volledige creditatie van EUR 30,-

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties