Klacht Ziggo: Na 14 dagen nog steeds geen tv kijken

Klachtnummer
# 369942
Gebruiker
J. Plas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo heeft zonder opdracht daartoe gekregen het abonnement opgezegd. Nu al 14 dagen bezig om weer een abonnement af te sluiten. Al meerdere malen toezegging gekregen dat het abonnement weer actief wordt. Tot op heden zonder resultaat. Vandaag wederom contact gehad met Ziggo klantenservice. Klantenservice kan de gemaakte afspraken niet terug vinden. Nu gaat er weer 5 dagen overheen voordat er tv gekeken kan worden.

De oplossing

Het abonnement weer actief maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen