Klacht Ziggo: Na 30 jaar lid werd ik gedwongen om over te stappen !

Klachtnummer
# 32808
Gebruiker
Ingev dijk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben 30 jaar onafgebroken lid geweest bij ziggo ( tv en internet en telefoon) nu ging mijn digitale ontvanger van de tv stuk,( een nieuwe abonnee krijg die gratis). Ik bel met ziggo en krijg toehoren dat ik er 1 kan kopen! Voor heel veel geld,dus zeg telt het jaren lang lid zijn niet mee? Antwoord nee alleen nieuwe abonnees . Ik heb toen mijn klacht op een andere manier nogmaals gedaan maar helaas hetzelfde,naar mijn idee schofterige antwoord. Ik kan me voor stellen dat ze regels hebben maar na 30 jaar betalen mag je toch wel een beetjes service verwachten??? Ik werd nu gedwongen om over te stappen naar een concurrent .

Gewenste oplossing

Ik had verwacht een nieuwe ontvanger,volgens mij heb ik die al vele malen betaald. Het liefste zou ik willen dat ziggo regelt dat ik weer van KPN naar ziggo word gezet zonder boetes oid.en met goede spullen(ik heb alles moeten terug sturen natuurlijk)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen