Klacht Ziggo: Na 30 jaar lid werd ik gedwongen om over te stappen !

Ingev dijk

Ik ben 30 jaar onafgebroken lid geweest bij ziggo ( tv en internet en telefoon) nu ging mijn digitale ontvanger van de tv stuk,( een nieuwe abonnee krijg die gratis). Ik bel met ziggo en krijg toehoren dat ik er 1 kan kopen! Voor heel veel geld,dus zeg telt het jaren lang lid zijn niet mee? Antwoord nee alleen nieuwe abonnees . Ik heb toen mijn klacht op een andere manier nogmaals gedaan maar helaas hetzelfde,naar mijn idee schofterige antwoord. Ik kan me voor stellen dat ze regels hebben maar na 30 jaar betalen mag je toch wel een beetjes service verwachten??? Ik werd nu gedwongen om over te stappen naar een concurrent .

Ik had verwacht een nieuwe ontvanger,volgens mij heb ik die al vele malen betaald. Het liefste zou ik willen dat ziggo regelt dat ik weer van KPN naar ziggo word gezet zonder boetes oid.en met goede spullen(ik heb alles moeten terug sturen natuurlijk)

Ook een klacht indienen over Ziggo?