Klacht Ziggo: Na 5 à 6 jaar abonnee van UPC is dit jaar blijkbaar een volledig nieuw contract aangegaan.

HWing

Na 5à 6 jaar abonnee geweest te zijn van UPC/Ziggo (klantnr. 4953212) wilde ik overstappen naar Telfort(klantnr.1001068744). Ik ben ervan uitgegaan dat ik nu een opzegtermijn zou hebben van 1 maand. Na een contract te hebben afgesloten met Telfort op 24 oktober is het opzegtraject ingegaan. Op 9 november in contact met Ziggo kwam ik er achter dat er op de een of andere manier een geheel nieuw contract was afgesloten zodat ik tot juni 2016 bij overstap naar Telfort toch Ziggo door moet betalen. Bij Telfort was ik 2 dagen te laat om de overstap terug te draaien en ben ik gehouden aan hun contract.
Ik zou graag een oplossing willen krijgen voor dit probleem.

Bij voorkeur wil ik Ziggo verlaten maar vind de kosten hiervan veel te hoog en niet terecht.
Eventueel intrekken van contract met Telfort en dit volgend jaar na afloop van Ziggo jaarcontract alsnog overstap.

Ook een klacht indienen over Ziggo?