Klacht Ziggo: Na maanden contact via klantenservice nog steeds niet de juiste spullen en facturen ontvangen, waardeloos!

md64

Ben zakelijk overgestapt van KPN naar Ziggo op 2 adressen, 1 van mijn winkel en 1 thuis, zou 8 maanden korting ontvangen aangezien er een vertegenwoordiger bij mij in de winkel is geweest en wij dit samen hebben doorgenomen en getekend, eerst hoorde ik al maanden niks, toen kreeg ik een modem die niet werkte het abonnement klopte niet, de snelheid klopte niet, telefoonnummer niet doorgezet, zakelijk niet handig, modem thuis werkte niet, snelheid klopte niet, facturen en emailadres klopte niet, heel vaak gebeld met klantenservice kalm gebleven, veel beloftes ontvangen, zelfs nog bloemen ontvangen, uiteindeljik na maanden de juiste produkten ontvangen en het werkt na heel veel gedoe en met hulp van mijn zoon die gelukkig netwerkbeheerder is, anders hadden wij nu nog geen internet. Televisie had ik maanden nog niet maar goed ook geen probleem van gemaakt en maar weer met contactpersoon Jolanda Veenstra, opnieuw geregeld,, facturen nu foutief, betaal ik niet, wacht op backoffice al weken

Juiste gegevens en facturen met afgesproken korting, plus contact en schriftelijke bevestiging van Backoffice Ziggo, ben er eigenlijk wel wat klaar mee, en wordt het niet snel geregeld dan wil ik de contracten beeindigen, dit is zakelijk niet te doen, tijd aan telefoon die ik gewoon niet heb. Ben 25 jaar klant geweest van Ziggo en daarom ook weer overgestapt zodra dit mogelijk was, maar heb zo'n slechte service niet eerder meegemaakt, beloftes niet nakomen etc weer bellen noem maar op. Dus graag oplossing van backoffice!! Met vriendelijke groet, Monica Smits

Ook een klacht indienen over Ziggo?