Klacht Ziggo: Na overlijden nieuw klantennummer met zelfde telefoonnummer niet mogelijk

Klachtnummer
# 167218
Gebruiker
Roessink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nav het overlijden van mijn vader wil mijn moeder ivm de kosten overstappen naar een nieuw abonnement voor internet, bellen en tv. Na een vergelijk komt telfort het beste uit de bus. Echter, Ziggo heeft op vandaag een scherper aanbod en mijn moeder is (altijd Ziggo klant geweest) tevreden over Ziggo. Echter dan geeft de klantenservice van Ziggo aan dat overstappen naar een nieuw klantennummer alleen mogelijk is als zij dan ook een nieuw telefoonnummer krijgt. Mijn moeder van 82 heeft al 45 jaar dit nummer en wil deze graag behouden. Dat kan alleen als zij overstapt naar
Telfort (dan kan nummer mee verhuizen) alleen dat kan niet van Ziggo naar Ziggo. De klantenservice aangegeven dat dit niet klantvriendelijk is.. Zij geeft aan dat dat nou eenmaal de procedures zijn... Hoezo niet klantvriendelijk? Zij geeft aan dat het pas klantonvriendelijk is als zij de waarheid niet spreekt...

De oplossing

Nieuw account met bestaand nummer laten gelden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen