Klacht Ziggo: Na zenderherindeling geen ontvangst van sommige kanalen

Klachtnummer
# 103998
Gebruiker
P.M. Bannink V/D Ham
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben alles in 1 Extra abonnement. 2 tv's met smartcard voor digitale tv. Prima ontvangst tot herindeling een paar weken geleden. Sindsdien geen ontvangst van sommige kanalen. Volgens Ziggo helpdeskmedewerker doordat frequentie te dicht bij 4G frequentie zit. Foutje van Ziggo. Ik moet nieuwe, hoogwaardige afgeschermde COAX kabel aanschaffen. Probleem is dat ons huis heel diep is en ik voor beide tv's bij elkaar zo'n 40 m kabel nodig heb. Bovendien zijn de huidige kabels (die altijd prima digitale TV leverden) boven het plafond en in de wanden weggewerkt. Dat is best wel duur en ingrijpend (nog afgezien van de nieuwe kabel). Is het niet vreemd dat ik nu, dankzij de fusie van Ziggo en UPC en de daaraan gehangen vernieuwde zenderindeling, een hoop kosten moet maken, terwijl ik normaal al meer dan €100,- per maand aan Ziggo betaal?

Gewenste oplossing

Het zou fijn zijn als Ziggo de zaken voor ons hier in huis in orde maakt. Met alle respect: het is niet onze fout dat de ontvangst nu zo belabberd is. Is altijd prima geweest dus ik hoop dat Ziggo zijn verantwoordelijkheid neemt en weer gaat leveren waar ik voor betaal.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen