Klacht Ziggo: Niet correcte factuur

Klachtnummer
# 284681
Gebruiker
Kustvaarder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds 1 oktober heb ik mijn abonnement omgezet naar een ander pakket om kosten te besparen. Elke keer krijg ik een factuur die niet klopt. Elke maand telefonisch contact gehad, en ziggo gaf aan dat het volgende maand goed zou komen. Tot op heden klopt de factuur nog steeds niet. Tot op heden heb ik nog geld tegoed van Ziggo

Gewenste oplossing

Correcte factuur + onkostenvergoeding van overlast

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen