Klacht Ziggo: niet eens met betalling

Klachtnummer
# 170579
Gebruiker
Renroelboltendal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik was klant bij ziggo maar het werd al slechter met ziggo ik had opeens geen internet en tv meer maar wel telefoon terwijl ik wel keurig de rekeningen betaalde en dat een half jaar lang ik al bellen maar ja kreeg geen monteur en ik zei nog ik moet mij aan het contract houden maar jullie ook wat heb ik aan een twee jarige contract waar ik een haf jaar gebruik van heb gemaakt en de andere half jaar niets en toen zei een van ziggo dan gaan we de contract kosteloos ontbinden want je hebt niks aan je abonnement en toen zei ik nog weet u het zeker kost het me niks want ik moet nog een jaar lang blijven en toen zei de mede werker van ziggo nee want wij heben geen service geboden dus u kunt kosteloos ontbinden dat heb ik dus gedaan ben naar kpn gegaan en nu komt het mooiste moet opeens 560 euro betalen wegens contract breuk en ik bellen en weet je wat ze zeiden jij moet je aan het contract houden wij niet ook al heb je anderhalf jaar geen internet daar zitten wij van ziggo niet mee

De oplossing

dat ze eerlijk zijn en niet gemeen zelfs kpn zei dat ik die 560 euro niet moet betalen want ze heben toestemming gegeven dat je kostloos kon opzeggen en ten tweede ze boden geen goede service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen