Klacht Ziggo: Niet goed geholpen door medewerker Ziggo.

Klachtnummer
# 360811
Gebruiker
thijs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had gisteren 11 april 2019 een bestelling geplaatst bij Ziggo, dit heb ik samen met een medewerker van Ziggo telefonisch gedaan. Ik dacht het is gelukt en ik kan lekker sport gaan kijken. Toen kreeg ik vanmorgen een mail van Ziggo dat mijn bestelling geannuleerd is. Ik er achteraan bellen, blijkt het dat je geen Ziggo sport abonnement kan afsluiten zonder al klant te zijn van Ziggo, terwijl de collega met wie ik het abonnement afgesloten heb zei dat dat wel kon. Conclusie is dus dat ik geen abonnement heb en hier tijd aan verspilt heb.

De oplossing

Ik verwacht nu toch enige compensatie, want ik heb tijd en geld verspilt aan Ziggo.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties