Klacht Ziggo: niet meer kunnen bellen alleen chatten en ze komen er zelf niet uit

Klachtnummer
# 451872
Gebruiker
Cat lover
Datum
0 reacties

Details

De klacht

kon niet meer inloggen op mijn ziggo, en daardoor ook niet meer op ziggo webmail komen omdat van de een op andere dag mn wachtwoord niet meer geldig was en ook niet meer kon inloggen. bellen kan niet en na 34 chats er nog niet uitkomen, gaven zelfs oorzaak het coronavirus aan (????) gelukkig geholpen mn collega van mn werk die voor mij ander email adres aangemaakt heeft ...

De oplossing

denk weinig sinds ze samen met fodafone zijn is grote puinhoop

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen