Klacht Ziggo: niet meer lastig vallen

Klachtnummer
# 267564
Gebruiker
Johnten
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb inmiddels ziggo meer dan eens vriendelijk gevraagd om mij niet meer t benaderen voor aansluitingen. Men blijft hierbij een prive nummer gebruiken wat aan een eenmanszaak is gekoppeld Vriendelijk verzoeken werkt niet

Gewenste oplossing

Niet meer benaderd worden door het call center van ziggo en ook niet via post ziggo gebruikt lijsten veel te lang

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen