Klacht Ziggo: Niet nakomen van installatieverplichtingen van bedrijfsonderdeel Ziggo/Service+

Klachtnummer
# 2439
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Klacht is reeds bekend bij Ziggo sinds vorig jaar. Ziggo heeft 1x teruggebeld n.a.v. het indienen van de klacht en liet geen terugbelnummer achter. Sindsdien niets meer vernomen.
Klacht betreft installatie van thuisnetwerk (netwerk en randapparatuur) door Service+, geadviseerd door Ziggo. Service+ heeft een instabiel netwerk achtergelaten, de netwerkprinters niet kunnen aansluiten, de door hen geinstalleerde apparatuur slordig achtergelaten (omdat de monteur beloofd had nog terug zou komen om dit werkend en netjes achter te laten - daarvan aantekening gemaakt op zijn urenwerkstaat, maar dit niet meer heeft gedaan) en door ons betaalde facturen over deze bezoeken (we moesten betalen, ondanks het feit dat de afgesproken diensten niet waren nagekomen, later zouden we dan de klacht in kunnen dienen, zonder dat dit toegevoegde waarde had boven de basisinstallatie. Ziggo verwijst naat Service+ en Service+ verwijst naar Ziggo.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen