Klacht Ziggo: Niet nakomen van installatieverplichtingen van bedrijfsonderdeel Ziggo/Service+

Anoniem

Klacht is reeds bekend bij Ziggo sinds vorig jaar. Ziggo heeft 1x teruggebeld n.a.v. het indienen van de klacht en liet geen terugbelnummer achter. Sindsdien niets meer vernomen.
Klacht betreft installatie van thuisnetwerk (netwerk en randapparatuur) door Service+, geadviseerd door Ziggo. Service+ heeft een instabiel netwerk achtergelaten, de netwerkprinters niet kunnen aansluiten, de door hen geinstalleerde apparatuur slordig achtergelaten (omdat de monteur beloofd had nog terug zou komen om dit werkend en netjes achter te laten - daarvan aantekening gemaakt op zijn urenwerkstaat, maar dit niet meer heeft gedaan) en door ons betaalde facturen over deze bezoeken (we moesten betalen, ondanks het feit dat de afgesproken diensten niet waren nagekomen, later zouden we dan de klacht in kunnen dienen, zonder dat dit toegevoegde waarde had boven de basisinstallatie. Ziggo verwijst naat Service+ en Service+ verwijst naar Ziggo.

Ook een klacht indienen over Ziggo?